Friday, August 16, 2013

Du är inte misslyckad!



Här kommer ett ljus i mörkret.

4 comments:

  1. Hejhej!
    Undrar vilket yrke du vill ha?
    Du kanske kan läsa något på distans å få en examen : http://www.distansutbildningar.se/
    Jag läser på distans. Det är skönt tycker jag och just nu får jag rent praktiskt inte ihop det på annat vis.
    Undrar även om du använder nån speciell hårfärg (i så fall vilken?) eller är detdär din naturliga hårfärg? Snygg!

    ReplyDelete
  2. Hej! Jag vill nog kanske jobba med nåt med ekonomi tills vidare. Kanske läsa nån kurs på uni! Tack för länken. Ska kolla in. Jag färgade mitt hår på salong i Stockholm. Det var inte billigt men värt det.

    Med vänlig hälsning Bea

    ReplyDelete
  3. Tack för svaret. Ekonomi? Ja, det finns ju massa YH-utbildningar inom det som inte är så långa men som ska leda till jobb. Du kan ju kolla runt,d et finns ju hur mycket som helst. Själv läser jag till apotekstekniker och stormtrivs med det!

    ReplyDelete
  4. http://www.boras.se/forvaltningar/utbildningsforvaltningen/utbildningsforvaltningen/vuxenutbildning/vuxenutbildning/fordigsomvillstudera/yrkesvux/startaegetdistans.4.e16926112bcd91ede6800020571.html

    Denna är inte YH men verkar schysst. Vad kul att du har hittat rätt! Lycka till!

    ReplyDelete